Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

Set bilik tidur pengantin..

nak kata set bilik tidur pengantin .. hrmm.. aku pun tak pasti nk gunakan ayat ape yang sesuai..ayat ape yang sesuai erk , kengkawan? set bilik tidur aku tempah last year lagi, baru awal bulan dapat sbb aku pindah rumah baru.. tpi kan set bilik tidur nih tak pakai utk bilik pengantin utk real wedding..so nih lah set bilik tidur aku.simple je..nih beli kat Valencia, Kepong.

set bilik tidur yang aku beli:

1x katil
2x side table
1x katil - aku request tukar headboard

1x tilam
1x dressing table





tgk tuh ! tang cadar..aku pakai cadar basahan je..hahahhaha..cadar mase bujang..sekrang pun bujang jugak..hahha~watever!

aku bli nih lepas aku survey selama 2-3 bulan jugak..dari Jlang Klang Lama - Shah Alam u olz.. akhirnya dapat jugak yang aku suka..yeah!alhamdulilah..so kalau nk beli set bilik tidur jangan gelojoh..take ur time..




pemandangan dari bilik aku..heeeeeee

nti aku hapdet lagi erk..

love,
zana

2 comments: