Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 26, 2009

hari-hari yang best..











hari siblings.

firstly pasal wkend lepas, adik2 aku ade kat umah..aku sangat happy dan berbahagia sekali..hari sabtu, pagi2 aku dah gigih bangun ikut ayu g gym ..tak de workout sangat cume nk sauna je..hahaha..ade la wat work out tapi since adik aku ckp ade satu alat senaman leh pecahkan tumpung lutut terus aku stop work out..takut!hohoo..di sana ade derma darah tapi aku takut nk derma sbb takut badan makin debab..keji kan!+ sbenarnya aku takut sakit...bile sakit aku jadi gedik puaka dan akan menyakitkan setiap tinga yang ade...lepas g workout, aku g mamam nacik kat medan selera area umah aku serta dengan rajinnya menapaukan kak ajim(tukang mekap aku hari tuh untuk g party eh!), kak kedet dan kak mok..ok..setel...amek kak ajim g umah untk mekap..siap2 nk g party eh!sorang mekap nk dekat 1/2 jam , tapi ade hati nk goodies bag-LANCOME u olz!dlm 6.30 aku sampai..orang dh beratur cam ketapi nk amek beg tu then aku call kak azie untuk cop tempat yang depan , seperti biasa , kak azie yang sangat baik hati n very lucky..jumpa kak zulap kat entrance(dah janji sebenarny nk tgu kat ctu, masa kuar umah pun dh siap bersms)dekat sejam baru paty eh baru setat..tahu2 je la air con kat centro -tak kuat..panas gile..so far ok la party eh!we olz enjoy urself..balik singgah kat uptown lame . g mamam dengan kak zulap n adik2 aku..balik tdo..hari ahad aku bangun aku revamp umah - aku wat bagi lagi santai area hall..sangat lapang deko baru..bilik aku pun aku kemas ( actually tuh la keje aku bile hari cuti tak kuar)tak reti nk duk diam..ade je yang aku nk kemas, aku nk alih sana sini..kalo tiap2 mgu aku duk umah mmg koyak tikar getah asyik aku heret benda2 tuh kat umah nk ubah2, tu pun dah ade yang koyak tapi aku wt bodoh malas nk tukar yang baru - tak penah tukar tikar getah since dh 3 tahun duduk ...hahhahaha...

BFF day(nih citer dh lame kot sbm kak sida g outstesen changloon)

gal's day out:hari aku and my besfren yang sangat aku sayangi dan sangat memahami aku only..i love u, kak sida!dia adalahbesfren yang sentiasa menemani aku ke mana sahaja.she is one in a million..(sesuatu sangat kan kan kan)but its true...mmg aku syang dia. dia sentiasa bersama aku saat aku sedih dan happy..setiap kali gaduh dia akan mengalah sbb dia teramat memahami aku...

p/s- tolong abaikan pic aku yang bersepah sbb aku tak reti nk susun..aku buta it..hohoho

No comments:

Post a Comment