Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 5, 2009

Laha sangat!!!

aku byk gile citer..tapi malas nk citer..

cume satu nih je aku nk citer...

ntah la..aku pun tahu nk ckp cam ne..hrmm...yg pasti my bufday celebration selaluny ok dan hepi...tq for all my fren and who love me so much..i'm a princess at dat day..even tak semeriah orang lain tapi happy dan dapat hadiah yg kiranya pada aku dah best dah!hehehhe

aku tahu rezeki sume org tak same...dan tak setiap tahun bufday kita same...

cume ntah la...hrap2 tahun berikut& selamanya my bufday always hepi!!!ade insan2 yg sudi menyayangi aku dan buat aku rase gembira..kerana hidup aku sentiasa berusaha untuk buat org disekeliling aku bahagia dan gembira...

No comments:

Post a Comment