Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 20, 2009

hari pertama kak sida ke changloon

pagi tadi dh anta kak sida ke pusat komersil sbb opismate dia amek kat situ, outstation ke changloon, kedoh..hrmmm..aku akan keseorangan hari nih...perkara yang paling aku tak suke sbb nanti aku kene tdo sorang...aku benci tdo sorang sbb aku paling takut momok..huhuhu..kalo aku takut hbis sume pintu segala lampu aku bukak..pdahal ade je org kat umah cume lain2 blik tapi aku mmg kene tdo dua orang satu katil-even dua orang tak leh lain2 katil nti aku merangkak kat katil org..hanya kak sida yang memahami aku-aku penakut momok & kalo aku mimpi hantu aku akan kejut dia n peluk dia kuat2..dia tak marah pung..sbb tu aku sayang dia..hehehhe..tapi hari nih dia dh g outstesen so aku kene try utk mlm pertama nih, adakah aku berjaya tdo sorang mlm nih atau aku terpaksa berjaga mlm sbb tak leh tdo..huhuhu..kak sida otstesen sampai isnin depang..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

"kak sida, balik la cpat taw!!!"i rindu-hohohoho(padahal takut tgal sorang)

No comments:

Post a Comment