Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 30, 2009

nape????

hari nih aku dilanda jiwa gundah gulana...nape?biar aku je yang tahu...~sj nk propa~huahuahua

smlm aku eksiden time balik keje mase syok2 melayan lagu sweet dream-boyence..tapi eksiden itu sangat lah kecik sebab kuda ku dilanggar mat motor yang tak reti bawak moto...dlm hujan k eksiden nya..malaun tuh yang salah...hrmm.sangat tak bijak bile lane org nk belok ke kanan , ko terus je menonong..terus merempuh kuda ku yang sememangnya lembik!ciatttt!!nasib baik kuda aku tak pape!yang best siap nk pukul aku dengan helmet..nampak sangat bodak2nya yang kote kecut lagi..aku ajak g balai setel tak nk!hrmmm..pape je la..pas ckp lbih kurang terus aku balik dengan melayan lagu faveret aku , lagu kak melah-diam diam jatuh chenta...mlas nk amek port, lantak la..aku nk bawak g klinik,(dengan baik hati aku nk bawak even aku tak salah) tapi dia refuse..tak nk sudeh!!!aku abaikan je eksiden itu....

No comments:

Post a Comment