Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

Henna designer : rupanya sebelah rumah je

semalam umah adik aku didatangi awek bangladesh .. sepokah? oh!itu adalah jiran adik aku sebenarnya ..dia dah duduk kat sebelah tuh rupanya dh 2 bulan..baru semalam jumpa..bole gitew..sangat peramah! siap promote bisnes mobile spa di lagi kat haku. dari yang aku sembang , dia bole buat hair treatment, facial & henna.. henna dia murah gile , penuh 2 belah(atas&bawah) tapak tangan RM30 je! aku dah start excited!bapak murah la weh!sembang omputih mmg la menggagau!huhuhuh

awek tuh kawen dgn orang bangladesh jugak..nih jenis yang putih2 dan cun!awek tuh pun cun..mgkin esok lusa aku nak suruh dia buat treatment & henna.. nanti aku buat review..kalau nak, buat mase sekrang bole contact aku sbb awek tuh dia tak de proper contact number lagi, nanti kalau dh edo, aku publish kat sini, korang deal dgn dia la erk..aku takde amek komisen just tolong sesame insan je.. >.< ..lagipun bole jimat buat henna pengantin dgn kos yg rendah..

malam nih nak ketuk rumah awek tuh nak suh prepare wat treatment esok!ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment