Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 13, 2011

Picnix Xixi Present





last week u olz pergi picnic kat PD...memandangkan haku takde sunglass harusla mekz meracun Hencik S tuk beli, kalo x mogok tak mo pergi..hahahahahah..motip sgt kan???
kunun-kunun nih advance present utk besday aku bulan depan..takde maknanya..tak kira!ngeeeeeee..pndi kan ngelat!aku ckp kat Hencik S kalau takde sunglass tak mo pergi..padahal dengki orang tuh ade sunglass yg dah zaman tok kaduk dah edo..tapi aku takde, harus la meracuni ia utk dihadiahkan kepada tunang dia yg gedixz nih..heeeeeee..terharu aku bila Hencik S beli jugak kat aku..saje la tuh mengade kakn???!!!haishhh!

bulan dpan lain citer pulak..tian Hencik S ..dh nasib badan B..redho je la!hikhikhik

No comments:

Post a Comment