Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

tolong!!saya sedang mencari stand 2 tier !!

kawan-kawan!!

tolong saya!!

saya sedang mencari barang nih! very da URGENT!!

hari sabtu nak pergi carik kat Nilai 3, kalau yang tahu kedai mane sila angkat tangan dan bgtau saya erk..heeeeeeee

kalo edo info share dgn saya hokeh: zz_lionlove@yahoo.com.my

tima kaceh

jasa mu dikenang kawan2! ^_________________^

3 comments:

  1. Ikea !
    i ada beli stand mcm ni kat idea.

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Kat Ikea ada.. Ermm.. harga tak pasti.. tak sampai RM100 kott.. :) Tak punn.. try cari kat Jusco atau Parkson yg berdekatan dgn anda.. p bhgn kelengkapan dapur arr.. ;p

    p.s : Tp, plate (kat Ikea)tue bkn warna putih lahh.. "crystal clear glass".. sekadar bgtau jaa.. :) harapnya ianya membantu pencarian awakkk..

    ReplyDelete
  3. zana.. td sy baru beli pinggan ni kt SSF. tp kat SSF dia jual 3 tier, tp nak guna 2 tier jek pon boleh. harga dia RM58. ada mcm2 design. yg RM68 pon ada.

    zana nak urgent ke? sbbnya.. bila dah beli, sy rasa mcm besar sgt pulak pinggan ni. weekend ni baru nk try tgk kat dulang hantaran sy muat tak. klu tak muat, sy ingat nk jual kat sesape yg nak beli.. klu zana mmg urgent sgt2, trus gi carik kt SSF jek. confirm ada.. :)

    ReplyDelete