Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

terima kasih

pagi nih aku terima kiriman email(aku yang mintak sebenarnya di emailkan) dari salah seorang kawan aku..sbb aku dah tak fren dgn pemunya status facebook







terima kasih kerana mengatakan aku busuk hati, dan sebagainya..alhamdulilah..

tapi persoalannya:

nak iri hati kepada siapa?? mmg aku tak faham langsung??!!!!!!!!!!!!

insyallah aku tak mati dek keji & tak hidup dek puji..biarlah mereka di sekeliling aku sahaje yang tahu akan kebenaran nya.. aku salah , aku admit dan aku mintak maaf. aku tak melaha si pemunya status facebook dari mula lagi sejak ketidak puasan hati aku yang dah lame terpendam sebab aku rase tak perlu untuk aku cakapkan . lebih baik aku berdiam diri....alhamdulillah album pertunangan aku dari official photographer pun dah dapat( tak perlu aku nak expose berapa aku byar photographer untuk custom album majlis pertunangan aku)aku mmg puas hati dgn album & gambar serta hasil kerja yang ditunjuk kan oleh official photograher . bukan gambar orang itu orang ini yang tak berkenaan penuh dalam CD gambar majlis pertunangan aku..padahal subjeknya adalah majlis pertunangan namun banyak pulak gambar yang aku rase perlu diberikan pada aku.gambar jugak ..hrmmm.. .. aku faham jika junior photographer tapi tak mesti gambar tak cantik.. ..aku mmg buta pasal photo tapi budak kecik pun pndai tengok gambar lawa ke tak??? mmg dari mula tgk hasil si second photographer ini aku dah tak puas hati , aku mmg pendam kan hingga ke hari ini.. tapi aku dah pun habis bayar segala vendor semasa majlis pertunangan jugak aku byar lebih awal & on time.. segala kekurangan sepanjang majlis pertunangan aku minta maaf..aku tak dapat nak puaskan hati orang..aku masih bersyukur dan bangga, alhamudillah majlis pertunangan aku berjalan lancar walau dikata serba kekurangan

kepada pemunya status facebook: semoga berjaya dalam bidang photography kamu..

sekian

-gambar sepanjang majlis pertunangan saya yang serba kekurangan seperti yang diperkatakan oleh pemilik status facebook berikut:





hantaran yang buruk dan tidak siap seperti yang diperkatakan oleh pemunya status facebook





aku admit majli pertunangan aku serba kekurangan & tidak dapat memuashatikan kamu wahai si pemunya status facebook!

terima kasih kerana mengata aku begitu..aku lega kamu puas hati dgn apa yang kamu katakan..semoga terluah perasaan marah kamu itew

insyallah 9 Julai 2011 aku akan melangsung perkahwinan di IOI Palm Villa Golf & Country Resort , seorang jurugambar, seorang juruvideo, seorang mekap artis semua serba sederhana.. alhamdulillah..

aku doakan majlis perkahwinan si pemunya status facebook gilang gemilang & diberkati Allah.amin

******* gambar dari official photographer..

10 comments:

  1. wauu..akaka nk kawin bulan 7 er??tahniah kak...!!thn dpn suria guna adiah suria tauuu

    ReplyDelete
  2. mesti die jeles tu zana..abaikan je kawan macam tu..

    ReplyDelete
  3. jahatnye dia kata cmtu...i tgk u punye serba lengkap je.kalau compare dgn i ni lagi jauh bezanya..lg low dr u punya ok.haha..tak ptt betul.takpe.u tak pakai duit dorg pun for ur wedding.so chill k ? :)

    ReplyDelete
  4. eeeewwWww teruknye org2 camtu.. sabar ok dear..!! biasela org dengki, suka2 ckp camtu nak sakitkan hati org..


    meow~
    http://reneemeowwedding.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. dear...persetan ape orang kata k....dah2...
    be strong...lets counting days....!!

    ReplyDelete
  6. terima kasih kawan2.. kerana kamu semua, saya tabah menghadapi semua dgn tenang.. i love uolz..maaf sbb lambat sgt nk comment nk blog sndiri..heeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  7. huh.. i tgk ok je.. perfect.. hantaran cantik. mekap cantik.. baju cantik.. pelamin cantik.. xdek mslh pun.. biarlah mulut org.. nanti time die xtau camne..

    ReplyDelete