Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

Marathon demi rumah baru kami

semalam balik dari make up tunang kat kepong ,tpi sebelum ke kepong dah sampai Klang tapi patah balik , bole??hohohoho .. haku & Hencik S pergi beli barang rumah ..huhuhh..~darah sudah mula mengalir dari hidung~~~~T_____T

oh ya!semalam jugak ada drama swasta kontroversi di hari ahad dgn satu butik pengantin nih..huhuhu..malas nk citer banyak..ABAIKAN JE!!!(Dugaan sebagai junior make up artis-redha&sabar je la).. tak perlu aku nak perjelaskan, sbb aku rase biarlah.. berdiam diri itu lebih baik ..

bermula operasi membeli barang - barang rumah . mmg marathon gitew..nasib baik la area-area situ jugak. IKEA-The Curve-Tesco

mula-mula pergi ikea sebab konon ade sales..huhuhu.biasa je kot..so alang-alang dh pergi rembat la jugak set pinggan segala, yang penting mmg peralatan dapur. tu pun tak beli byk , mane yg aku rase berbaloi baru aku beli kalau tak sume aku nak memborong..hohoo..time nih dh mengalir air mata nk bayo..hahahaha sbb aku rasa mahal, aku cakap dgn Hencik S lepas pergi Ikea , kita pergi Tesco sambung beli barang..ok jugak la semalam pergi Ikea dapat jugak pakai barang ikea kat rumah..hahahha..jAKUN Kan??Hencik S beriya-iya beli set pinggan kat Ikea , tahan katanya!heeeeeeeeeeeeeee..cam biasa aku subcontraktor beli barang-barang sampingan & sokongan cam rak pinggan, periuk, kuali lalalalala ..barang-barang cenggitew bole tahan murah..ok la.. rase cam berbaloi jugak bile beli tuh..cantik pun cantik..~ayat nk sedapkan diri~bole pulak masa nak beli set pinggan, Hencik S cakap tak payah beli la tunggu hadiah orang bagi mase kawen..ewah!dah tu bile nk makan tadah pki tangan ke??takde2!aku beli jugak..orang nk bgi tu bonus . bole buat tambah2..nak menunggu buka hadiahnya pulak time bile nak guna..??????

Pergi Tesco baru beli mcm orang gila..hikhikhihik..segelo-gelo barang di belinya..tahun bile nak pakai pun aku tak tahu..alhamdulilah, dah ada sikit-sikit barang rumah, bulan depan dah nak start beli perabot sikit-sikit..

huwaaaaaaaa..

macam air je duit mengalirkan..dah la nak cari duitnya susah..hoohooooho

tak pe insyallah, ade rezeki..amin

semalam punya gambar tak de..sebab ghairah bebenor pergi posing sampai lupa nk snap gmbar..demikian la progress utk rumah baru we olz..

yang pasti, pesanan aku buat kawan-kawan kentalkan hati time nak membayo..huhuhuhuhuh

1 comment:

  1. bestnyeeeee dah start shopping brg rumah..
    kite link awak tau. :D

    ReplyDelete