Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 9, 2009

hujung minggu yang tak bertajuk






dia terasa dengan ape aku ckap..fine!dats me..bermulut longkang..tapi dia tak penah rase cam ne duduk kat tempat aku..dia dah keje sekarang, dlu dia belajar lain..sekarang dah lain..dia baik, lembut hati dan disayangi serta disenangi..tapi sekarang....hrmmm..i think i'm useless elder sister..everybody hate me..takpe la..let me alone....lets she happy with her other siblings..dont worry, i'm ok.aku selalu je yang nampak jahat..bile aku ckp orang terasa hati, tapi bile org buat aku, adakah aku tak terasa hati ???biarkan la kisah ini...

aku paling benci orang suke ckp pasal org or mengumpat!nak2, depan baik pakai tudung litup, ckp lembut lemah cam dlm kelambu tapi sebenarny fuck off you bitch!berpura2 padahal mulut cam longkang tersumbat!!suke jejeh citer dlm kain org..aku rodok pantat ko dengan penyodok tanah ko nak????!!!!cam la baik sgt..helloo!!sume org ade kelemahan..ko suke pasal org, ko igt org ske ke?????mampus la kau!!

hari sabtu hari tuh aku jadi pom pom gal utk opis aku..meriah u olzz...satu opis bagi support untuk final futsal nih..pas tu aku g mid valley tukar duit (money changer)..Dapat la rate 3.628 daripada byk2 kedai kat ctu bagi rate 3.63..slightly 0.02 tapi still tuh yang paling murah..ok la..daripada tak de diskon langsung..money changer tu kat dlm kedai bku..NZ magazine tak silap aku..btol2 kat escalator.

No comments:

Post a Comment