Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 19, 2009

kenape????

kenape orang suke kepoh hal aku?sedangkan aku tak kepoh hal orang...hrmmmmm????
ye!aku mmg begini!aku leh jadi malaikat dan aku leh jadi setan..dats me!kalo org wt aku sakit hati aku jadi dendam dan akan balas dendam...sorry ...!!!!so untuk orang - orang yang tak suke dgn aku , tak yah ko nk sibuk kepoh hal aku!

nih satu lagi, kalo pic ko dh terpampang kat blog aku, yang ko nk mrah2 ape hal?malu????telefon aku tgh2 mlm..ko tak faham ke aku tdo???bodoh cam lembu!mase ko wat aku , ko tak terasa malu..????tak pk la perasaan aku cam no?bile dh berbongkar baru ko nk terasa????ko ckp ko dah sejuk, aku yang panaskan balik??!hello, lembu!sepatutnya aku yang rase sakit hati sbb perangai ko laki bini yang macam siyallll...!!

No comments:

Post a Comment