Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 3, 2009

terharu


aku terharu sebab bos aku sayang n caring dengan aku.. she is so kind..dia selalu bagi nasihat n selalu cube memahami staff dia..thx a lot miss foo....i'm very happy wif my bos, my opismate n all about my workplace...boleh dikatakan most of staff kat cni sume baik2..cume sorang dua je yg cam siyal..cam department aku , dorang tahu aku baru, dorang selalu ajar n slalu amek tahu ape keje yang aku wat untuk aku siapkan keje dengan baik dan menepati piawaian..first time dlm hidup aku, aku sangat suke , gembira dan bahagia g keje dan berada di tempat keje...kene kje wekend pun aku tak kisah...alhamdullilah, rezeki kat cni..sebelum nih dh banyak tempat aku kje, ade je masalah..keje cam bf jugak, kita leh tahu kita serasi ke tak or leh stay lame ke tak..well so far i sherasi dengan keje i skrang...byk benda i blajar..thank god!dengan rezeki yang di beri...aku bersyukur sangat lepas banyak dugaan dalam hidup aku, Allah bagi aku rezeki yang murah..amin..

No comments:

Post a Comment