Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 30, 2009

nape buat cam tuh?

tadi aku g satu wedding kat area KL..best sangat..aku gigih g beli kasut baru sebab kasut aku sume dlm kete..kete lak kat servis centre..aku g takde orang..kaedahnya beli kasut baru la kat the curve..tu lom citer mekap artis import i dan baju yang i tempah dan beli khas untuk special wedding nih..dalam suke - suke dan aku feeling-feeling diva ratu segala ratu blorong terselit gak la drama dan controversi seperti seperti biasa sebab orang tak suke tgk aku melaram dan hidup dengan aman.mesti nk dengki.jeles la tuh dgn diva nih kan kan..sbnarnya isu dia sangat kecik tapi diperbesarkan cam aku nih menggelenyar nk kan sangat laki dia yang tak de pape tuh..hrmmm..motifff????dia tak puas hati sbb blog aku private dia dh tak leh nk stalk blog aku..hello!nih blog aku..suke hati aku la!ko sibuk ape..?????ape masalah ko??lagipun aku dh warn awal2..kalo tak suke dengan content blog aku , dengan segala hormatnya tolong la berambus dari blog aku..aku private kan blog aku pun sbb aku tak nak orang yang tak reti nk wat hal sendiri sibuk hal aku dan menimbulkan banyak masalah pada aku..berbalik pada wedding yang aku attend tadi, betina tuh menjerit2 kat wedding orang cam orang gila tak bertamadun , kata pendidik, tapi perangai cam mengaji tak habis tadika..ade ke tak centre part of wedding terjerit2 tak puas hati dengan aku..aku?wat tak layan je ..motif aku nk lyan orang gila...???laki dia pun nak tunjuk terer depan bini..kat blakang???hrmmmm...fham2 sendiri la , u olz!!!yang aku tak puas hati nape kat wedding orang gak ko nk wat kecoh?nk tunjuk terer??tapi ko pikir tak majlis tuh ko tak dah la bayar, orang yang bayar tapi ko wat kecoh??orang kuar modal berratus ribu ko sedap je wat kecoh..ko ingat ko sape??sedar diri sket leh???gaji ko laki bini sepuluh tahun lom tentu dapat bayar kos majis wedding yang grand tuh..pas tu ko sedap2 wat kecoh kat majlis orang..manusia jenis ape ko nih??orang dah jemput pun tahu la bersyukur!ni tak...wat perangai beruk dia time2 tuh..isk isk isk..citer lame di ungkit balik...giteww lah!!!ape masalah korang nih huh???aku tak faham la!!!siap ugut aku mcm2..nk ajar aku la ape la...jantan tu pun satu..aku dlu tolong ko sbb aku pk ko tuh opismate aku tapi bile betina ko maki2 aku , sape tahan?ko cam mengiyakan ..pas tu siap ckp " ko berhenti keje atau aku yang berhenti keje" ewah2..cam gaji aku nih ko yang bayar...BOSS yang bayar gaji aku
!!!!aku keje untuk BOS!bukan untuk ko!kalo dah kantoi dah la...so wat?????malu dan sakit hati ko je ko tahu..sakit hati aku nih ko tak tahu plak kan kan...??????siyal!perangani cam hanjeng!geram aku!!!

No comments:

Post a Comment