Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 2, 2009

nk update lagi-wekend yang sangat best dan tenang






Sepagi bersama opismate bersoping....

gigih naw aku bangun pepagi hari cuti semata nk g soping dengan opismate aku -aidil, but its fun!!cam papa mama sangat g soping sebab kejap2 aku mintak duit aidil(duit company actually)hehhehe...lpas tuh aidil banje mamam, yummy!!he have a lot of cd collection yg pada aku , lagu dia best2..sempat la aku mengenen pjam cd last2 tak leh bukak dlm kete aku, hampeh!then i know aidil a little bit coz sebelum nih masing2 kat opis wat keje masing2 n tak de ckp pasal personal, tapi pagi tuh kitaorang sembang cam dah lame..he's quit cool....sebenarnya aku jarang joint@wat keje luar dgn bodak opis..nih kira-kiranya first time la hari cuti, aku wat keje luar n lepak2 kat opis dengan opismate aku ramai2,..selalunya keje2 cam nih kak fatimah buat , n aku jarang nk follow..sebelum nih aku wat keje hari sabtu dengan chiman, kak siti...rilex kat opis...mgkin jadi perak sbb aku g soping kot..hahahahaa..gilor..ntah hape2

ahad hari kucing malas berkubang

aku rase relax sangat last wekend coz i jadi lazy cat kat umah, berkubang atas sofa sambil tgk dvd melantak dari pagi sampai ke malam..then he come to my apartment to send something special for me, terharu sangat!tq very much-u so sweet, gigih antar nek motor..aku masak pasta goreng tapi terpedas pulak..fuhghhh..sampai pagi nih aku rase tak sedap perut..hrmmmm..sorry everyone..mase g bli barang nk masak sempat aku g pusat komersil tukar cd lagu-cipet je cik kedai tuh bagi aku cd tak same dengan list kat cover..hangin la aku, terus tukar cd...ade ke lagu obssed mariah carey jadi lagu just dance lady gaga..tak ke jauh nawww bunyi nya tuh...n then three of us talking of one lady-i'm so pity of her.she is so kind but...no comment

pic hari sabtu ...

No comments:

Post a Comment