Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 9, 2010

apdet lagi

hari nih aku rajin gile apdet;

1)unaisah out of town..dia sms aku hari tuh...sbb aku sms dia pasal design baju aku..tian dia...terpaksa bersabar dgn karenah aku yg ntah hape2...hohohoho

2)utk wedding, aku dh sepakat dengan Hencik S nk buat hari sabtu sume dlm satu hari spya jimat baget..lepas berbincang2;

i- nikah sabtu pagi & sanding tengahari tuh jugak(10.9.11)

ii-confirm kat Dewan MAWAR utk 2 event tuh

iii- photographer aku nk ade 2 .. OP is Trisno tapi sbb aku takut if no show or something hapen better buat back up..photographer is very important..kalo tade depa, cam ne majlis aku?tak kan nk simpan dlm pala hotak?tade igtnya bile dh tua..hehhehehe
second photographer : Ab cangek ~ Lensa Melayu

iv)aku dh nk packing brang utk bawak balik mase raya!gile awal ~ tapi sbb aku mak nenek, terpksa prepare awal..huuuuuuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment