Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 10, 2010

kesian kau kan....

setelah aku berdendam dgn ko since 2006..smpi skrang tak penah padam..sbb kau cam pukimak!pantat dh rabak lagi ko nk ckp org...supaya bole kaver line citer ko yg dh rabak dari sekolah..huhuhuhu..kesian sgt ko kan...terpaksa jadikan org lain kambing hitam semata-mata nk tutup citer ko yg penah mengandung mase sekolah , main dengan jantan itu ini..mase duduk dengan aku kat Ampang time praktikal ko igt aku tak tahu perangai buruk ko...dgn x-bf pakai GEN 2 bkan main lagi kutuk aku..kat belakang x-bf ko cam jalang!tepon x-bf kat ipoh merayu - rayu nk balik.. huhuhuhu..dgn x-bf ipoh kene pukul kene maki, kene tipu..ade aku kisah?aku simpati dgn aku simpan segala rahsia kau dlm tangan aku!tapi ko nih jalang spesis ape????suke ckp pasal org?ko cermin diri ko dlu..ko tuh malaikat?????ko lagi keji lagi pelacur belakang lorong..mulut tak selaha ko!!yg berpura-pura baik tapi perangai&mulut cam haram...kesian org cam nih ..nk tarik perhatian org terpaksa carik cerita untuk tutup keaiban sendiri...~watever!~

kesian kat sorang nih, terpaksa makan hati dgn cinta hati konon ..uhhuhu .. sebenarnya ko tuh second choice sbb dia tak dapat aku...so tak payah la ko nk ckp aku mcm2 ... u know wat!ko sndri yg selalu memikirkan aku..aku?tak penah seminit pun fikir pasal ko..sbb? u r not my standard!u r nothing..sbb cinta hati ko syg aku smpi skrang...kalo ko jeles..aku nk buat ape?like i care , beb?ko tak penting utk aku...bukan aku yg terhegeh kat dia..dia dtg melutut kat aku..ko dok citer nk kawen2 nih...aku mcm kesian tapi ikut ko la nk berangan ape pun..dia pun dh risik ko..so wat?ape lagi ko nk?i know him better..tuhan bagi aku 100x lebih baik..alhamdulilah..bahagian masing-masing.. u r not gud enuf for me..tak yah nk perli org nk blog ko... kesian ko hari2 sentap dgn cinta hati sendiri..hohohoho...T_T

No comments:

Post a Comment