Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 16, 2010

Beli Barang

semalam p Kay ell(Jalan Masjid India) beli tudung aka selendang aku utk pki mase bolan pose..~ok, sgt bermotif kn!bolan pose je pki selendang!~mmg bulan pose je aku pki tudung sbb bulan lain hari2 g keje pki skirt..kang pki skrirt, kurus pose opismate aku & aku sekali..hehehhehe..beli la tdung ala-ala Siti~aku mmg oudate! mane la nk jumpa kan tudung pesen tahun lepas,skrang pki tudung lycra & syria tapia aku dok pki tudung Siti lagi..sbb aku pki tudung luar dia je..huhuhu..tudung lycra ken pki penuh , takan kan nti lpas pose nk bukak..tak best la kan.jenuh mencarik..last2 jumpa kat kedai dpan mata..huhuhu..tapi tak pe disebabkan aku jalan-jlan bertawaf di Masjid India jmpa la satu kedai jual sejadah~tak ingat name ape~kan aku belum setel bab sejadah untuk hantaran...sejadah dia gebu sgt!tebal:sbb Hencik S suke sejadah tebal..mmg cantik la...rega pun murah...berbaloi..tudung pun same..aku beli satu set ..tapi yg aku pki selendangnya je..kekekekekek..jadi la ..dpd tak pki langsung..huhuhuu

No comments:

Post a Comment