Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 19, 2010

Gubahan Hantaran Johor

Mase aku carik sape bole buat hantaran untuk mase tunang aku, aku carik dorang nih dlm tent..almaklum lah aku nih duk Shah Alam tapi bertunang kat JB, terpaksa la gamaknya carik org buatkan.Mase tuh bodoh2 lagi pasal buat - buat hantaran nih.yang bole di harapkan pun adik aku, ayu..tapi cam tak best je hantaran buat sndri sbb tak bape nk vouge latop2.hhehe

sebelum tuh aku tgk la hantan kawen kawan aku,Acum.aku tgk kat fb dia..perghhh!mmg latop!Syiraz lil cottage yang buat.tu yg buat aku nk kawen sbnarnya..wahaaahhaa..sbb tgk hantaran cantik..aku meroyan , gigih nih dok google bagai carik tuan yang buat..last-last dapat!lompat katak jap!she is nice person!siyes mmg cantik dia buat & easy deal dgn dia tapi last2 aku mak angkat aku yang buat.. ^_^...hehehhehe..wait n see the hantaran..I really2 trust her .... aku tak de gmbar..tapi sape interested bole call dia atau datang terus rumah dia..Cik Intan duk kat belakang balai bomba area Larkin kat Court Mammoth, tuh~org Johor mesti tahu pnya la! Cik Intan mmg pandai buat hantaran, dia pernah jadi penggubah hantaran kepada beberapa butik pengantin yang fames kat JB & untuk VIP ...

Very-very affordable yang buat gubahan hantaran kat Johor:
1)Tepak-sireh.com
2)Seri Sentuhan

dorang nih sume sgt2 expert dlm gubahan hantaran..

ade jugak yang expert buat hantaran tapi tak expose kat internet :

1)Fifi : 017-7755465










































Picture credit to:Fifi
Taken from : Fifi's Facebook



2)Cik Intan : 016-7937533

No comments:

Post a Comment