Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 18, 2010

Butik Pengantin Johor

Sepatutnya mase tunang nih aku amek pakej pertungan dgn Jendela Impian sebab firstly PR dorang mmg latop!superb la aku ckp!takde nk kerek2 dgn customer siap bole bagi try baju mase aku dok tergedik2 tgk baju bukan macam satu butik kat Shah Alam nih...kene booking dlu baru bole try..kepala hotak dia!!!kerek sgt!kadang2 kita tgk cantik tapi bile try kat badan tak cantik tapi kalo dh booking ape citer?nk tukar?dah la baju kat situ suam2 kuku..baju pun sikit..ade hati nk berlagak , weh!!!

berbalik kepada citer Jendela Impian nih..dorang pnya respon pun mmg sgt2 ok, by email/call/sms mmg terbaek..polite & lembut je..sejuk hati dgn dorang nih..tapi disebabkan aku tukar venue & ade sebab tertentu so terpksa la tukar org lain ..huhuhuhu..aku dh byar deposit kat Jendela Impian, disebabkan tak jadi , aku carry forward for wedding...hehhehe.. see how baiknya dorang...?mmg tak berkira , kawan2 aku yg penah amek dgn Jendela Impian pun bagi positif testimoni...koleksi baju & pelamin pun latop!!!

kak su, kita jumpa thun dpan erk, buat wedding i cantik2 taw...love u..hehhehhee

No comments:

Post a Comment