Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 18, 2010

Urut

Hari Isnin, hujan lebat...time nk buka puasa ... fatimah dtg.sbm tuh fatimah dh chat fb dgn aku ckp nk dtg umah & buke pose..lepas buka puasa , aku ckp dgn fatimah.."tim, nk rase urut tim bole?"sbb dia amek kursus refleksologi & theraphy kat UTM..cam best je..aku pun nk try la...dia tak bawak minyak, aku belasah pki minyak urut ape ntah kat umah..

pergh!!mmg sedap hokeh!!tangan org belajar dgn tangan shieda selalu urut yg main urut je mmg tak semo..kekkekeke...

actually dia guna minyak urut The Body Shop sbb hari tuh secara mendadak aku suh urut tak dapat la aku merasa minyak urut mahal..huhuhuhu..tapi aku dah book dia untuk urut aku selama 3 minggu berturut-turut start dari 22 September 2010 smpai 7 Oktober 2010..hehhe..tim ckp dia akan scrub & buatkan jamu untuk aku ..yeyeh!!!wink wink

Fatimah nih actually adik angkat aku..dia buat mobile spa.buat mase skrang dia buat pakej urut+scrub untuk 2 jam kat rumah customer..just call , dia akan datang..best kan..tak yah nk buang duit minyak & pergi SPA yang tak tentu kualitinya..bole lepak2 rilex kat rumah pas tu ade org urut..oh!bahagia hidup!!

sebelum tuh aku ade la pergi berurut kat kedai depan rumah(sebelah Speedmart & Pasaraya Pak Haji) - actualy butik pengantin tapi ade servis SPA..mmg tak glame langsung!!Cam$#%Q!@#@#@ hokeh! servis cam #@#!@$@%@%#@%*$#^&%^$!!! mahal je bayar tapi mmg aku dengan ayu tak puas hati..dah la guna barang dh expired, tuh pun sbb aku gatal tangan pergi cek plastik dia..brang2 old skol!tempat dia mmg tak yah ckp ar..cam hanjeng!!! tukang urut sorang je , aku dgn ayu kene gilir2..ade pulak cam tuh kan..si tukang urut plak duk mengadu gaji sikit,bos tak baik la..pergi meluahkan perasaan dia kat aku!!heh!!aku nih dtg nk mereleaskan stress ko plak menambah stress aku dengan citer sedih ko tuh!kalo nk mintak tips!ckp je la ..huhuhuuhu...mmg tak puas hati..

baik aku amek fatimah..puas hati!!!

No comments:

Post a Comment