Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

Bizzy Body






konon tadi petang nk try Bizzy body treatment dengan Hencik S, penat aku arrange appointment taw!mase nk timbang berat, aku ckp dgn consultant tuh ' today i'm period'..terus muka dia berubah, dia ckp period tak bole buat treat ment..hohohoho..hampeh tol!T_T...kene arrange appointment hari lain..hari senin la pulak nk datang lagi..mane la aku tahu piyed tak bole buat treatment..aiseh!agak sengal jugak aku nih..terus je cari tiket Narnia, pun hampeh jugak!tak seat!sbb awal lagi pergi Mid Valley & Robinson carik kasut pengantin..hampeh jugak!nan edo , hokeh!esok nk pergi buat Skin Theraphy Spa kat Facial First Berjaya Times Square dgn ANa & adik..bole la sebey kasut pengantin lagi...oh ya!bufday gal kita, Ana akan celebrate besday pada hari ahad nih 12.12.10..hehehehehe..sebagai present aku bawak dia pergi buat SPA..hari ahad tak tahu lagi celebrate kan mane..esok kalo dapat buat Skin Theraphy Spa kat Facial First aku buat review ...

(tak tahu la aku kalo piyed tak bole buat Skin spa, ape kah motif nya???)

mari kita tunggu esok utk Skin Spa(harap2 takde kene mengena dgn piyed)hohoho

No comments:

Post a Comment