Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

MUA Nikah & Reception (JB)

aku bile fikir bab MUA utk Nikah & reception nih mmg sakit kepala & sakit hati. sebelum nih aku ingat nk amek MUA yang mekap aku mase tunang..tapi masalahnya dia tak bole buat rambut..ape kes?dia suruh aku buat rambut kat kedai pastu mekap kat rumah..bole gitew??satu hal pulak kan aku nk berkejar sana sini..walau aku nih MUA jugak, harus lah mase kawen nti orang lain yang mekapkan.motip mase kawen mekap sendiri?haihhh!!tak besh2!!!! yang penting nk buat rambut tuh, tak nampak.lagipun mase nikah aku buat tudung ala arab kene buat sanggul dlm tudung..hohohoo

lepas fikir-fikir ,aku ingat nk amek sorang free lance make up artist nih..dia hairstyler tapi kan..susah gile nk dapt call dia & sms dia..aku call selalu tak angkat.. cam ne tuh???mgkin dia ade masalah personal..takpe..biarlah dia..kesian dia..

lepas tu , aku carik alternatif lain, aku tanya lah sorang free lance MUA Jb jugak..mula-mula dia bagi harga lain, alih-alih baru baru nih kasi harga lain.. T_T...tak ke pening kau!!!aiyakkkkkkkkk.....kesian lah aku nih..hohohoho

lastly..yang nih CONFIRM !aku amek MUA bertandang. tukar dari bertandang ke Nikah & Reception..so bertandang dia tak buat.aku kene carik orang lain pulak lepas nih, yang jugak bole buat rambut.lepas aku sebey & minta qout dari MUA lain utk nikah & reception aku kat JB, aku rase dia yang , aku lebih affordable..dari yang lain-lain..tapi tolong lahhhhhhh walau affordable tapi aku rase nk muntah darah!!!!T_T..tolongggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nih portfolio MUA Nikah & Reception aku:




sekian.terima kasih

2 comments:

  1. bagus la ko ni zana, sume da prepare awal kan .. aku yg nk kawen bln 6 ni pon 1 ape x prepare... huwaaaaa ~~~ tensen, tensen !!

    ReplyDelete
  2. aku jauh..cam ne nk prepare last2 minit..huhuhu..lagipun aku mmg suke prepara awal..kalo prepare last minit lagi buat aku cam org gila, gugur segala jantung, hati ginjal..hehehe..nih pun dh rase cam nk berdarah hidung.. T_T

    ReplyDelete