Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 4, 2010

Pre-wed Pre-review I

celik je biji mata , terus haku update pasal pre-wedd..yang sebenarnya aku excited gile...hahahah

dua hari lepas aku call sophea , Lasposa Bridal Gallery confirmkan balik tarikh fitting, photoshot& photographer.lepas double confirm:

tarikh fitting baju: 26 December 2010
tarikh pre-wedding: 8 January 2o11
**gmbar kene amek awal sbb album dapat bulan 5, album pre-wed aku nk gna utk letak kat guest book table..lagi lambat amek gmbar, lagi lmbat dapat album..huhuhu


photographer : Wilson Ching (aku pilih sendiri, hokeh!)sbb aku tgk gmbar2 dia sume cantik2..dari komen2 & testimonial kat Lasposa Bridal Gallery facebook-->sini, mmg ok lah..tapi tak tahu la nasib aku cam ne pulak kan kan kan..huhuhuhuhu

aku citer sket la pasal Lasposa Bridal Gallery..lokasi dia kat SS2, Petaling Jaya..dlu kat kat Bangsar tapi sekarang nih dh kat SS2..so far nih, PR mmg tip top aku cakap kau!!!esok lusa tak tahu la pulak aku..korang carik je, Sophea..mmg terbaekk!!

so nih la pakej yang aku amek dari Lasposa Bridal Gallery:
Pre-Wedd(Indoor & Garden Outdoor ) & Event Day(Majlis bertandang).
Termasuk juga:
**Outfit
-3 gown
-3 suit
-Makeup&Hairdo(Bride & Groom)
-Hand bouquet
-Accessories

** Album:
-1 pre-wedd album -story board(6'X9')
-1 event day album-story board(20'x15')

**Frame
-12X18
-1 pcs: 4 in 1 crystal frame
-1 pcs: 3 in 1 Black Frame
~all with photos.

adakah aku akan jadi cantik sebegini?



nti kan pre- wedding bulan depan..hikhikhihkkhikhikhik

mase fitting aku akan bawak besfren aku , shida..hehehehe..ye !aku perlukan second opnion!kat sana for sure rambang mata sbb aku pernah pergi tgk baju..huhuhu..so perlukan seseorang untuk buat aku tak rambang mata dan pastikan aku tak seperti org jakun sbb tgk bju cantik byk sgt & pilih baju yg kene dgn badan..hahaaha

~bersambung ke pre-review II

No comments:

Post a Comment