Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

Ketibaan album Tunang aku







nih lah album tunang aku yang baru sampai pagi semalam(Khamis, 7 November 2011) kat opis aku dari JB. ^_^

alhamdullilah, selamat tiba ... :)

terima kasih en. photographer( trz photography~adzrin taib).

dengn gelojoh aku bukak kotak tuh, mmg aku puas hati dgn outcomenya:

1 story board album(diupgradekan oleh en photographer tanpa sebarang bayaran)
1 enlarge pix + frame
1 CD cover
1 frame(table frame)

puas aku belek2 kat opis, aku ajak opismate tgk sekali..hehehehe

skrang nih album kat umah Hencik S.. bagi future family in law tengok...mgu dpan my mom dtg dari JB..bole tengok same2 dgn my mom~tak habis2 tgk album sendiri)hohohoho

No comments:

Post a Comment