Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

Sudah setel urusan booking official videographer!

alhamdulilah..hari nih aku berjaya bayar deposit videographer idaman hati iaitu ManisDv Studio.. :)~ poyo je ayat aku..huihuu..cam la org la tak berjaya..excited lebih aku nih~

igt nk bayar deposit tuh bulan 2 mase jumpa & diskus tapi tak bole tunggu..dah byar deposit booking, baru rase lega & confirm..en videographer pun mesti rase lega sbb aku btol2 commit..hehehehe(ade dia heran?berlambak lagi customer dia!motif naww aku nih!hahhahha)

PA system jew belum bayar deposit booking..insyallah dalam mase terdekat nih nk byar booking.. :)

syukur alhamdulilah, segala nya semakin banyak yang setel..

No comments:

Post a Comment