Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

Bride to Be Basic Prep

dah dua hari nih aku lepak kat rumah adik aku kat mentari court..hari-hari balik keje balik seno sbb mak aku ade sane tpi hari nih dh nk balik .. T____T..huwaaaa!!!

sekarang aku dh ade geng - bride to be..housemate adik aku nk tawen , name dia emy adina..heheheh..besh2!mcm3 bole share..kalo x, sorang2 la aku verangan itew ini..hohohoho..seronok jugak rupanya jadi WP tak bertauliah nih..hkhikhihkhiik..habis kitab bride to be haku keluar kan...aku pulak menyibuk pasal wedding orang..hahhaha..semalam we olz start dari basic :

1. kira baget kasar
2. warna tema nikah & reception
3. Lokasi Nikah
4. Lokasi Reception
5. Hantaran
6. Mas kawen tuk batal air sembahyang
7. Sedikit sevey tuk beberapa vendor & item

seronok taw dapat tolong orang lain utk wedding .. lagipun emy bukan orang lain dah, she is apart of us & geng gedempol..dh lame kenal pun..memandangkan aku pun tawen so watever yg haku edo semu aku keluarkan..hikhikhihikhik..sharing is caring kan?mase aku tunang, gigih hokeh dia dtg dari KL balik hari dgn bung yazid, siap tempah baju ikut kaler tema aku..terharu hokeh!!!terima kasih byk2 emy..tayang emy kuat2!!byk lagi la..mase we olz pergi Bandung same2 pun dia ade..she is very kind , gal.. :) (eh! aku nih promote ke?)hahhaha..

hari tuh ade ckp dgn dia, nak dia & bung yajid jadi pengepit .. tapi tak confirm lagi..sah2 dorang couple, senang keje!..tak yah nk cri bridesmaid lain, best man lain..tak matching pulak kan?mane tahu kot amek berkat kan kan kan?hhehehe..mane thu kot mase dorang wedding, we olz pulak jadi pengepit...hahaha..memandai je aku nih kan..takpe2..kita tgk dulu cam ne .. kalo betol mekz jadi pengepit harus la nak tempah baju baru ....hehehhehe

jom kawan-kawan kita tolong emy, dia tak idea nk buat kat dewan mane..aku pun tak idea sgt pasal dewan nih (selain Dewan Banquet MBSA , aku dh tak de idea sbb dlu shida buat event kat situ)cik Ann pun tawen kat situ.. :) so tahu la sikit2 pasal Dewan Banquet MBSA...

lagi satu emy tgh carik testimonial masal make up Ayang Kamell..sape penah mekap dgn dia?bole share tak?

GOOD LUCK BRIDE TO BE 2011!!!!!!!

semoga semua berjalan lancar..amin3x

No comments:

Post a Comment