Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 3, 2012

8 bulan 3 minggu 4 hari

Hari ni genap aku dah menjadi seorang isteri kepada lelaki yang aku tak duga dia akan jadi suami aku. heheheh..sengih sensorang.why? sebab karakter aku dan Hencik S sangatlah berbeza. Aku agak out-spoken, gila-gila dan macam bertih goreng tapi Hencik S..alahai! kalah anak dara..kekeke.. sebelum kawen karakter aku bole ibaratkan aku ni lelaki dan Hencik S tuh perempuan ..heeeeeeee..tu dulu..konon-konon tak ngam lah! sebelum tawen aku jenis suke berkeliaran bersama geng gedempol.. Hencik S suka duduk rumah kalau tak pape kat luar.tak magnet katanya..sekarang???dengan aku-aku sekali dah pandai lepak umah sahejo..xde lagi KL malam minggu..huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..bile g KL malam minggu aku dah tak tahu nak buat..hahahaha..aku pun smpi dah x igt bile last sekali kuar malam lepak2 dgn kawan2..paling-pling kuar dgn aadik aku pergi Sunway Piramid. bile dengar live band dari luar plannya nak pergi tgk la, haram ..sampai sekarang tak penah tgk live band dgn laki sndiri..heheh..nak2 dah pakai tudung sepuluh kali fikir macam mane aku nak masuk dgn tudung segala, jap lagi kuar step, buruk rupanya..hehehe..maka tak masuk la aku ke situ sejak berlaki ni..

lepas jadi isteri, pelan pelan aku belajar jadi sebahagian dia & dia sebahagian dari aku..alhamdulilah.macam orang lain, aku rasa tenang lepas kawen nih :) orang yang rapat dgn aku cakap aku dah banyak slow..slow ape? aku pun tak tahu ler...tapi yang penting sehingga ke hari ni aku rasa rumah tangga itu manis..^___^ aku tumpang gumbira for my X bf dah tawen & expecting his baby dalam masa yang terdekat nih.alhamdulilah..congratz to him. also my x _______(sila isi tempat kosong sendir), pun dah tawen genap setahun. aku tumpang bahagia & gumbira.alhamdulilah.semoga cpat dapat baby. aku jugak yang belum ade tanda-tanda :(

so semperna 8 bulan 3 minggu 4 hari kami dah berumah tangga, utk Hencik S....

*
*
*
*
*

tada...............



aku nak beli cincin platinum utk Hencik, dia cakap tak payah, simpan duit. kalau dia, siap paksa aku bgitahu dia nak belikan ape utk aku...eeeeeeee!tak adil taw!!!

sebenarnya bulan ni besday aku tapi aku saje bagi Hencik S hadiah.. :)so that aku bole claim hadiah lagi best dari ni?hahahha...xde maknanya.. aku pun baru beli perfume baru Oh!Lola Marc Jacob..bole tak pertama kali aku kena paksa pilih hadiah bufday?kalau tahun-tahun sebelumnya, belum pun bulan April aku dah sibuk fikir nak hadiah ape..hehehe..

itu kah antara perkara slow yang diperkatakan dorang?hrmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment