Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

Ape ada dalam beg mekap personal aku?

Hai u olz!

just share ape yang ade dalam beg mekap personal aku? heheheh.. nama je make up artis tapi barang sendiri pnya la sikit , ada la dalam satu beg kosmetik kecik je sbb senang nak bawak g mana-mana. yang penting senang nak touh up :)

so ni la yang edo dalam cosmetic bag personal mak, nokx! tak banyak pun. yang penting-penting je.ni pun yang baru tukar, yang lama dah sedekah kat bodak opis .. saje nak tukar angin.

Product: Maybelline Hyper Diamond Eyeshadow
Review: color dia sgt okay & easy to wear.. somemore color ni sgt cantik for day & night. - recomended-

Product: Maybelline Sensational Lipstick Peachy Scene
Review: Lipstick ni jenis matte & color dia pun lawa..latest product from Maybelline

Product: Maybelline Eyeliner Crayon
Review: for me, its smudge. sbb ble pakai lama sket dia agak jatuh bawah mata.mula-mula lukis tuh mmg lawa dah lame2 jadi comot kat bawah mata.. tapi lain orang lain respon. ni mmg masalah aku dari dlu bile pakai eyeliner. tapi MAC tak pulak masalah cam ni:p

Product: Maybelline CrayonEyebrow
Review: Warna pensel kening ni bole buat korang nampak marang sekepal sbb kaler dia hitam. aku tertipu igt coklat.kalau coklat mmg lawa dan nampak muka nampak soft n sweet :)

Product: Maybelline Blusher Wooden Rose
Review: aku nyampah blusher ni sbb warna ni tak bape nak ' kuar' atau tak nampak atas kulit aku sbb ni gelap sgt?hahhaha

selain dpd ni ade bedak pixy & silky girl edt Sugar for refreshing :)

yang penting bile nak pakai, barang senang capai & senang nak pakai. jgn compare produk Maybelline dan MAC ye.. sbb memamg totally different. for this few months mmg aku akan pakai product ni sume dan akan tukar kepada produk lain. i will let go all this 5 months from now .. sbb nak cube product lain.MAC, Estee Lauder , Stage aku dah try.. mgkin after this bole tukar Shuemura pulak kan utk kegunaan sndiri? insyallah :)

Barang Make up utk customer aku pakai MAC dan tak aku tak campur untuk personal use. nape? sbb aku rasa lagi selesa pakai barang personal walaupun tak brand sgt la dpd pakai barang utk customer.bukan nak poyo2..kadang2 aku pakai jugak tapi banyaknya sbb malas nak kembur bag make up yang besar utk pakai sndiri dan bawak ke mana-mana. tkut aku lupe bawak dan letak balik dalam beg make up bile g solek orang/pengantin!tu yang penting..heheheh

No comments:

Post a Comment