Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 12, 2012

Original Oh Lola Marc Jacob Perfume Set(3items) -only RM250



hai semua!

aku ade perfume set nak let go! kali ni nak let go Perfume set Oh Lola Marc Jacob.aku ade satu unit je sbb ni aku beli utk pakai sendiri tapi dah tak nak pakai.. :)

Harga aku beli: RM420

Harga aku jual: RM250 termasuk



1 botol EDP Oh Lola Marc Jacob 50ml
1 botol losyen Oh Lola Marc Jacob 75ml
1 botol shower gel Oh Lola Marc Jacob 75ml
1 kotak packaging Oh Lola Marc Jacob (aku bagi dgn kotak2 dia sekali)
(4 item termasuk kotak sekali)- serupa dalam gambar kat atas

Free postage-Poslaju

keterangan perfume:

Nota minyak wangi yang 'Berjus' dan 'muda' Oh Lola! telah dilancarkan pada tahun 2011musim panas. Oh Lola! wangian direka untuk menyegarkan hari musim panas yang panas akan datang, yang digambarkan sebagai "meriah, suka bermain, sangat menarik, bergaya dan ceria."


Minyak wangi, yang ditandatangani oleh Ann Gottlieb, diadun dari nada buah-buahan segar dan manis, bersama-sama dengan selaras bunga Peony dan latar belakang baldu vanila. Nota termasuk strawberi liar, raspberi, pir, Peony, gaharu dan vanila.


Botol tandatangan Lola telah mengekalkan reka bentuk asal, dikemaskini dengan palet warna merah jambu. Pelakon muda Dakota Fanning adalah wajah kempen ditembak oleh Juergen Teller. Oh Lola! disediakan sebagai 30, 50 dan 100 ml Eau de toilette. Oh Lola! telah dicipta oleh Ann Gottlieb, Calice Becker dan Vasnier Yann.

Bau perfume ni sangat2 sweet, soft & manja.. ^_______^

**perfume yang aku jual ni dijamin Original & Tulen, kat belakang botol shower gel ade reference no. kalau perfume tak ori ade ke jual set? aku rasa takde DAN aku pun tak nak jual kalau tak ori, baik buang je... :p

aku baru je beli perfume ni baru seminggu dan baru pakai 2-3 kali tapi nak let go sebab dah beli perfume lain.


serius buy only.

berminat?
email:zz_lionlove@yahoo.com.my
tel no: 017-2432397

payment made to:
MAYBANK:162106717486(SUZANA FAZLIN BT NORAZAMAN)
SILA SMS/CALL SELEPAS MELAKUKAN PEMBAYARAN BAGI TUJUAN REKOD BAYARAN.

barang akan dipos lepas payment clear atau bole self pick up area Sunway Piramid atau Shah Alam(Glenmarie).

TQ :)

No comments:

Post a Comment