Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

Review Oxy Control Film

hai kawan-kawan :)

today just sharing info pasal Oxy Control Film. Sejak aku kawen, tetibe je muka sgt2 berminyak dan naik jerawat :(

so recently, i bought this control film to solve my problem.


this thing bole dapat kan Watson, tempat lain aku tak tahu.

Harga: RM10.50 utk 50 keping.

Review:

Sgt2 bagus. Serapan minyak pun ok. muka dah kurang berminyak. kertas ni tak bau mcm oil film yang lain. aku ada rasa kurang sikit la muka ni berminyak & jerawat pun ade kurang sket. not sure sbb ape tetibe naik jerawat kat area tepi dahi ni. mgkin sbb pakai tudung , kulit tu tertutup. mgkin la! aku pun tak thu. so skarang ni menda ni sentiasa ada dalam beg meka personal aku :)

No comments:

Post a Comment