Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 3, 2012

Parti Bujang :)



ini kali aku host party bujang utk bridemaid aku masa tawen :) sabtu minggu depan. sume dah setel. booking and everything sume dah setel..


emy & yazid masa jadi pengepit aku tahun lepas, resepi sebelah aku kat Johor. sape cakap kalau jadi pengepit nanti kawen lambat?? no no no..masa aku nangis time akad nikah, emy yang sediakan tisu..touching taw!

ni masa reception sebelah Hencik S, emy datang dengan rombongan family aku dari JB..

mane nak cari pengepit yang sudi pakaikan kasut? sbb pengantin dah gemuk tak dpt nak pakai kasut sendiri..hahahaha..tq so much emy.

masa bung yajid jadi pengepit aka tukang bayar tol masa resepsi kat Johor.actually yazid pun org johor jugak. Resepsi dia hujung bulan ni pun kat Johor tapi tak de tol :)


emy,
kak long doakan semuanya berjalan lancar & selamat menempuh hidup baru.amin amin amin

Jangan lupe date kita Sabtu depan. Hencik S pun jeles sbb tak dpat joint..hehehe

No comments:

Post a Comment