Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

apesal tak kurus??

arghhh!!stress hokeh skrang nih!badan aku nih makin kembang biak dgn berjaya dan hebatnya!motipp??aku tak makan nasi dari tahun lepas kot, since lepas raya..tapi tak tahu ape pasal tak kurus2..tengahri aku makan lauk je..malam aku makan ntah ape-ape yang edo kat rumah..tetap tak tak mo turun..bole pulak opismate aku, chiman ckp " zana, saya tgk awak nih makin gemuk'..padahal dia thu aku diet & dia selalu tgk aku mkn sbb we olz selalu makan same kat pantry tuh..mmg la dia ade bagi tip..tapi aku yang ikut..hohoo..tu dialog dia hari nih..dialog semalam: " zana, saya dh tgk gmbar awak pki dress kat fb. nti amek gmbar jgn duduk nti penat photographer nk edit"..perghhhhhhhh!!!seb baik la ko nih opismate kesayangan aku..kalo tidak harus la aku memfire..hahahahaha..

ye..aku thu aku nih malas nak exercise..masuk kelas kick boxing pun hot hot ciken shit je..hrmmmm

skrang nih aku telan segelo mcm ubat nk kurus.antaranya teh orang kampung, fibre , teh halia dan lain-lain lagi, asal dgr produk kurus nk try..tapi result..nan edo..eh!ape kah salah nya nih, woiii?adakah metabolisme aku nih rendah sgt?seb baik lah Hencik S cume menegur secara berhemah, kalo tak mau sebulan aku tak mo kuar dating dgn dia..wakakakakakakaka...motip la aku tak terasa bile org ckp badan aku berisi..huhuhuhuhuhu

nk pergi slimming centre rasa cam membazir pulak..argghhh!stresss....tolonggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

  1. alo...sian nye...mcm2 dh buat tp xberjaya ek? mmg kena exercise la dear...sy dlu jog ari2..15minit pun dh cukup..juz kena konsisten..
    kalo xberjaya try la amek herbalife..
    good luck dear =)

    ReplyDelete
  2. samala i pun xkurus2 lg. ni baru stat jusmate 5. entahla harap mampu bertahan hahahaha

    ReplyDelete
  3. jap...
    nak buat entry..'nape lah aku tak gemuk2 lagi ni...'..
    hehe

    ReplyDelete
  4. excersise weh,, excersise... hehehe... aku pulak susah btol nk menggemok kan diri.. tanak bnyak.. nk sikit je.. tapi non ado nye.....

    ReplyDelete
  5. adawiyah: saya park kete jauh2 nk masuk keje..T_________T..mgkin kene keje keras lagi..hehehe..tima kacey yayang for the tips!:)

    anaztasias aira: jus mate org ckp ok tapi i tak try lagi..hehehhe

    syima: jgn la buat entry tuh..sentap dada i hokeh..hkhikhikhik

    ella: aku nih nk kurus weh!!!pergi minum susu bayk2..hehehe

    ReplyDelete