Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 22, 2011

saje nak berkuntau di Jakel





name je rumah aku tuh belakang jakel tapi perginya adalh sekali setahun..bole gitew?hahahha..sebenarnya malas sbb sales assitantnya begitu desperate sekali nak buat sales..huhuhu..aku dah cakap " hari nih i dtg tak nak beli nak tengok je" tetap nak racun orang suruh beli!motipnyalah kan aku nak beli..

hari tuh aku tunggu customer nak amek barang kat area jakel , singgah la kejap tengok kain cifon..kain yang aku cuba cam dalam gmbar nih rega RM550: 4 meter bead chifon, 4 meter lining & kononnya percuma 4 meter kain baju melayu..ohhohohooho..

aku tak cakap aku tak suke jakel.tapi aku rase mahal..pada aku lah!dan satu lagi aku serik nak beli kain sendiri..ntah hape2 aku pilih..baik biar je designer buat keje dia..dia lebih pakar..huhuh

saje je nak berkuntau kat Jakel , tengok2 ape ade..kot la bole sebey kain langsir untuk rumah baru nanti..hrmmm..ok la kot..aku pun tak bape reti sgt bab kain2 nih..

nanti sape2 g Jakel shah alam, calling2 erk..leh lepak same..hehhehe

5 comments:

  1. kita pun tak suka pegi jakel sebab diorg ke hulu hilir dok perati.tak selesa langsung...

    ReplyDelete
  2. btol..mmg pun..pas tu paksa-paksa beli...nyampah!!!

    ReplyDelete
  3. syima: kan?heheh..my mom pun sukeee!

    littlesunshine: mmg mahal...tak berbaloi

    ReplyDelete