Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

Pelamin berakuarium







Pelamin teman Hutan Fantasi.. ade berani?hhehehe

cantik kan? aku suke..heeeeeeeee

nih pelamin butik pengantin kat Johor yang aku amek untuk Big Day nanti..gmbar nih aku amek kat Facebook Bridal Kayangan.. :)

dorang masuk pameran pengantin kat Angsana dari 20 Januari - 31 Januari 2011..

hebat kan? imiginasi di luar fikiran kita..pelamin ade akuarium u olz!!mmg lain dari lain..

PR mmg pun terbaik la aku cakap..aku berani bagi statement sbb aku deal dgn dorang untuk wedding aku.. :)very humble & soft spoken..other than Bridal Kayangan, yang terbaekk kat JB ialah Jendela Impian Mempelai kat Larkin..nih dua pada aku mmg tip top servis & PR..

cube sebey dorang kalo tengah carik-carik butik pengantin.. :) aku tak dapat pape komisen pun promote dorang ..just sharing info.. :)

sharing is caring.. :)

4 comments:

  1. Zana nampak macam very nice, tapi for photography tak tahu la boleh nampak outstanding ke tak kan....hehehe...

    ReplyDelete