Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

Review my pre-wedding Photographer

dalam gambar aku tengok Wilson cam besar & serius orangya.rupanya in person, kecik jew & tersangatlah kelakar.. i love my pre-wedding photographer!!!dan dia jugaklah photographer untuk majlis bertandang..tak salah pilihan aku!

Wilson si photographer aka styler..why?sebab baju suit & sume baju untuk Hencik S , dia yang pilihkan dan pakai kan..mmg kena dengan sume outfit yang aku pakai..cayalah!!

sebelum amek gambar, standard procedure photographer akan interbiu dan akan remark dalam borang interbiu untuk tema photo session. tema dia: cute/romance/elegant..aku pnya?sume dia tanda..hahaha..soklan cepu cemas!"bole angkat gambar kissing?"..zassssssssssssssssssssss..habis interbiu sume2 masuk studio..

bermulalah sesi photo session..

mula-mula lagi aku dh start gelak2..tak bole tahan woitt!!kelakar hokeh!asik buat lawak je si Wilson!jap , nak bgtau ..dorang bagi aku fresh flower hand bouquet...tapi tak bole bawak balik, pegang je!hahahaha

tak stress langsung mase amek gambar..seronot lagi edo!! setiap pose , mesti Wilson kasi instruction . takde satu pun yang takde instruction..aku igt kalau suh aku & Hencik S posing sendiri gamaknya sama cam amek gmbar kayu berdiri..kwang2...yang aku kelakar, dia bgi instruction dlm BM mmg lawak..comel je..dia agak penyabar sbb we olz tak bape nk faham instruction dia..tapi cool & rilex je..panas pun aku tak rase panas..hahahahahha

dorang byk gile backdrop & background..studio dia tersorok..tak sangka gambar-gambar dorang yang cantik2 tuh rupanya amek dalam studio je..walawehhhhhhhh!!!

Wilsong Ching dari Lasposa Bridal Gallery is highly recomended & two thumbs up!!!!yeahhhhhhhhhhhhh!!!

alhamdulilah ..selesai sudah pre-wedding photoshoot..

bulan depan plan nak pergi kursus tawen kat Zura Akademik, Bangsar..insyallah..amin

No comments:

Post a Comment