Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

Review Amante Nail Spa & Body Care

Sehari sebelum pergi Pre-wedding photoshot:

Petang Jumaat tuh aku sempat make upkan sorang customer yang baik & friendly, dia nk pergi Dinner Reception, lepas make up terus aku pergi Spa Kat Amante Nail Spa & Body Care outlet USJ Taipan, bole aku lupa jalan dalam?hahah..motip kan?drive ikut instinct je!alhamdulilah.sampai jugak..




pandangan dari luar..

Mula-mula aku buat underarm wax..tak sakit sangat..besttttttttttttt!!tapi lepas wax kene make sure therapist tuh buat bersih..nasib baik aku check gile2 tempat wax tuh, 2-3x jugak la therapist tu dok bersih2 kan..kalo tak la, rugi la!!byar nk mahal..buat keje cam haram..biar amek mase tgk balik tempat wax yang kita buat..dah puas hati baru bangun dari tempat katil wax tuh hokeh!

lepas wax, sambung buat spa pedicure & menicure..time nih dorang nk menggelupur nk balik so, so sorang buat kaki sorang buat tangan..nk jimat mase katanya..hrmmm..baiklah..spa kaki memang terbaik la..tip top!!complete dia buat dari cuci kaki, scrub kaki, buang tumit menggelupas, sume2 la..spa untuk tangan..hrmmm..so-so je la pada aku..sbb therapist spa aku tuh bole pula dh salah bagi treatment , nk extra cas..cantik muka kau!!!!!bole bla!!!product tuh nail color dia guna OPI, utk scrub & mask tangan guna NailTech..







aku kan gile~warna jari tangan & kaki tak same..hahahhaha..tangan kaler pink, kaki kaler purple..karawale sgt kan!hahahahahaha

conclusionnya pada aku Amante nih same je cam Spa-Spa lain..tempat pun tak de la gah sgt!cume wax tuh dia gna lilin madu yang lain dari yang lain..& spa kaki dia sangat best!PR dia not bad..huhuhuhu...

kalo aku nk repeat pun , wax treatment je...

No comments:

Post a Comment