Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

dugaan oh dugaan!

takde la hebat sangat dugaan aku ..alhamdulilah selama aku & Hencik S berkawan sampai sekarang dh bertunang, sekali je bergaduh..tu pun dia diam ,paling-paling pun cube nk berbincang, aku?tak yah la ditanya..boroknya rupe..hahahaha..dia malas nk carik gaduh dgn aku mungkin sebab dia malas nk dengar suara tarzan aku bile bergaduh atau mmg nk melayan perangai buruk aku..huhuhu..syukur dengan kurniaan ALLAH .amin..

sebenarnya tak de papepun, cume aku kasihan sama Hencik S.sudah lah bulan nih wallet nya dah terabak luas sebab beli barang-barang untuk buat pre-wedding photoshot.walau beli barang-barang time sales, tetap reganya membuatkan wallet rabak & hidung berdarah segala..baju & kasut lelaki dah la mahal, dah sales pun tetap mahal(pada aku lah!)..sebab nak pakai lama & nak pakai untuk Big Day terus so beli la yang ok-ok sket..kamu yang pernah beli brang-brang hantaran untuk lelaki mesti tahu reganya kan?(dalam kasihan tetap aku dapat menyelit kat Hencik S ,beli kasut untuk dipakai waktu pre-wedding)..hahahahaha..tian dia dapat tonang cam aku..eh!tapi bukan aku yang minta, dia yang nak beli kan..sebab aku pun byk jugak mengalirnya untuk contact lens baru, pedi & meni , wax , silikon bra dan lain-lain lagi untuk pre-wedding demi perfecto picca..huhuhuh..kerana dia kasihankan aku, dia tolong belikan kasut..eh!bukan nak bangga Hencik S baik /nak menunjuk-nunjuk/nak poyo-poyo..motipnya aku sangat kasihan padanya.. terabak sudah sana sini , semalam kereta nya itu tetiba meragam pulak..puas sudah aku usap-usap kereta tuh tapi tetap berdegil nak rosak..haishhhh!!!asyik mati enjin je!takut taw!nasib baik la dekat je sunway - shah alam...duitttttttttttttttttttttttttt lagi kan?????dah la bukan senang nk dapat duit..semalam Hencik s cakap kalau dia banyak duit esok jugak dia nk kawen..hahahahah..(oh!terasa terharu disitu)^_________________^..dia tak mo aku keluar duit ..tapi tuh dia cakap K.A.L.AU.....tapi masalahnya masing-masing independent, tak mengharapkan mak bapaknya dalam hal-hal perkahwinan dan lain-lain terutama bab duit, sebole-bole nak keluar duit sendiri..nak pulak dapat aku yang tekak yang berselera cam $@%@%@%@%!!!..isk isk isk..tian tian Hencik S..dah jodoh kan, terima je la...hehehehehhe..aku nk menolong tak bape nk berdaya, cume dapat ringankan beban dia dengan berkongsi kereta sementara nk tunngu kereta dia dibaiki & bole digunakan dengan selamat ..huhuhuhuu..bole la!better than nothing... :)

bulan depan pulak dia sudah terjanji mahu belikan LOLA By Marc Jacob & jugak bulan depan aku balik Jb ,banyak benda nak dibayar & settelkan dengan vendor-vendor..huhuhuhuu..tolong bagi kapas nk tahan darah supaya tak keluar dari hidung..hohohohoho

dugaan masing-masing kan..tapi kalau nak kawen nih bab duit lah yang paling penting..ade duit sume jalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!segala tok nenek bole dapat !

'duit, duit
dimana kau duit?'

haishh!!pening pening!tapi nape aku yang pening????

5 comments:

  1. pehhh... Marc Jacob siottt..... :) ape2 pon, bwk besabar la bnyak2 zana oii... biase la tu masalah sane sini kan....

    ReplyDelete
  2. duit mengalir memg cepat je kan. masuk lambat huhu

    ReplyDelete
  3. memang dugaan tu....
    baca pun dah rasa kesian, tambah lagi zana kan...
    tu lah..nak cakap pun tak reti cuma wish goodluck dan doakan semoga kamu berdua dimurahkan rezeki.mane tau zana dapat job melimpah ruah ke kan... insyaallah!

    ReplyDelete
  4. ella: hikhikhik..tu la..biasa la..dugaannnnn..tengah menyabokan jantung nih..hehehe

    antaztasias aira: kan?mmg pun.. tgh berhempas pulas carik duit..hehehe

    syima: tima kaceh byk2 syima..amin..all da best to u!

    sayang korang semua!! muahhhhh.. ^___________^

    ReplyDelete