Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

Dilema

dalam hidung berdarah tgh prepare utk wedding next year, masih aku sibuk nk berjlan kan..actually tengah fikir hadiah bufday mak aku untuk april tahun depan.pening nk pilih:

1)mak aku nk pergi langkawi sbb kawan2 dia dh pergi..dia je belum..tapi expenses same cam pergi bali , bali lagi murah..huhuhuhu

2) bali..sbb besfren aku kata kalau langkawi tak mo pergi sbb dh pernah pergi & quit expensive dari bali..~aku pun tak puas kat bali mase first time last year..~mmg pun kalo ikut kan bali murah lagi dari langkawi tak tahu nape..

3) Singapore universal studio sbb dekat dgn umah aku..

owhohohoo..pening..

T_T

No comments:

Post a Comment