Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 3, 2010

Hantaran.photoshot.

semalam aku diberi dugaan & ujian...alhamdulillah, Allah yang Maha Besar lagi Mengetahui memberi aku kekuatan untuk menempuh dugaan yang diberi..berlalu sudah hari semalam..

semalam hari yang sangat-sangat membzkan diri..huhuhu..dari pagi santak ke mlm..bermula dengan pagi ade appointment yang berakhir dengan status ' no show'..mgkin salah aku jugak sbb lmbat, time management is my weakness..hohoho..datang pulak si penyewa baju yang ntah hape..kejap nak kejap tak nak...merugikan mase aku je..disebabkan dia lah haku dengan rambut bergulung mukap tepek mekap siap separuh gigih drive ke petronas federal highway bawak kan baju ganti yang last-last ko pun tak nak..membuang mase aku btol la!!!nk buat cam ne , name pun customer&manusia.sabar je la aku nih dengan perangai2 orang..lepas jumpa perempuan tuh sume, aku sambung bersiap kat toilet shell..terus tekan minyak pergi kenduri rumah Hencik S..muka ketat sbb adik-adik aku & shieda tipu!kata nk teman tapi tak teman..mongok!!!!lepas melepek tunjuk muka kat kenduri bersiaran terus ke kota damansara amek photographer pergi Kl..tolong my photographer buat portfolio..selama 2 1/2 jam mencarik lokasi outdoor -KLpac...mase on da way carik lokasi itew , cik intan call cakap hantaran siap!!rase cam nk lompat je!!excited & hepi sgt2!terima kasih yg tak terhingga pada cik Intan!!yang mahal tuh cik intan ckp~"orang tanya nih hantaran anak VIP mane?"..oh!rase kembang jap walaupun belum tengok lagi..tapi aku percaya dengan cik intan!!!tak sbar nk balik jumaat depan nk tgk hantaran-hantaran..yeahhh!!!dlm dugaan ade rahmat yang diberi ..tejuk hati

pusing-pusing area sentul ,hanjeng rupanya dh dkat 10x lalu tapi tak nampak..lepas berklik sane sini..pergi BB , kunun nk klik kat sane pulak..photographer dh penat..so pergi la makan kat Nasi Ayam BB yang sedap!!yummy~

later will update picca!!!wink wink

No comments:

Post a Comment