Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 28, 2010

update dari semalam..

hari nih rase lebih positif mgkin sbb smlm dh berjinak-jinak dengan dunia badminton...wah!verangan sgt kan baru pukul bola seround dua dh kata berjinak - jinak kan..wakakakkaka..rindu pulak dgn masuk balik kelas kick boxing..owh!!rindu pada instructor yang agak encem tuh..hekhehkh

aku rase lah software lama aku dh terdelete & terhakis dgn perlahan..mgkin ia memerlukan mase yang lebih..ok!terima sahaja!

aku dh malas nk masuk campur hal org!baik aku fikir pasal diri aku dlu kan..hrmm...kadang2 aku nih over reaction sbb aku selalu bertindak untuk menjadi pelindung kepada mereka.tapi itu bukan sesuatu yang tidak baik, kerana dari tindakan aku mereka tahu aku sangat sayang mereka banyak2.tapi ade jugak orang tak suka.tak suke , takpe its fine!i'm just playing role for my part, but i think its done, rite..yeahh!rite!no more jadi tukang sibuk!berdiam diri lebih baik seperti kura-kura masukkan kepalanya dlm cengkerang dia..eh!betul ke cengkerang?watever!

misi big day tahun depan bermula dengan bulan depan balik johor dan:


-booking & meeting dgn Lokasi Reception(IOI Palm Ville)
- booking & meeting dgn Ms. Bakery for my wedding cake(Comel cupcake)
-booking & meeting dgn En PA System
- Meeting dgn Bridal house
-Booking & meeting dgn MUA
-meeting dgn Photographer: Mr.Trisno
-booking & meeting dgn videographer: ManisDV
-Booking & meeting dgn Caterer


awal gile kan?da reason sbb nih je cuti yang aku edo.nk berulang selalu shah alam-JB???darah pun dh tak tahu nk keluar ikut mane lagi..haishh!!!!tu yg pening , nk cepat2 finalize vendor-vendor nih...yang penting murah tapi vouge!bole gitew???aku kene stick to baget & lupakan verangan aku yang hebat bergeyo itew!!hukhukhkhuk..T_T..sbb aku nk cover honeystar aku ke Gold Coast, Australia...

mcm untuk lokasi reception kan, aku dh dapat price terbaik la weh!diskaun tak hengat punya!senyum je aku kan skrang nih..cume tgal balik jb buat side inpection je..rega nego-nego nih dh setel..aku selalu call dia untuk update latest info..ngeeeeeeeeee!credit to my busu sbb dia yang propose buat dgn dewan nih..^_^..dh la berbaloi & ade scenery for wedding pix..i loikee!belum buat side inspection dh ckp byk kan!hohohohoho..nti patah hati baru tahu!

klik sini ----> lokasi reception


aku sentiasa berdoa yang segalanya akan berjalan dgn lancar & selalu dapat diskaun..wkakkaka..

okies, mari mula berkerja!

No comments:

Post a Comment