Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

Another Potiential vendor

aku sgt la berbaget hokeh utk wedding..sangat berkira-kira & akan mengejar vendor yang menepati baget aku & Hencik S yang ciput tapi nk vouge!bole gitew!haha..aku kan pencinta penjimatan terhebat!

aku dapat vendor nih dari my fren nurul ain..sila klik ---> di sini ..mini pelamin & baju dia masa tunang sangat goges!aku geram dan terus mendadak pm inbox fb dia..sbm nih penah bagi aku tapi aku dh lupa so mintak lagi sekali..tq dear for ur help!!!^_^

aku dah call vendor nih ----> anjung sham resources

lokasi dia jauh sket kat Ijok , tapi untuk rega yang berpatutan & vogue..aku rase tak de masalah..pakej dia pun not bad..pada aku berbaloi la!!

jom kita survey kawan-kawan!

No comments:

Post a Comment