Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 5, 2010

tak dapat!

lagi beberapa hari lagi je kan nk tunang. dugaan dtg dan pergi..mcm aku ckp, Allah akan menduga umat dia mengikut kemampuan.alhamdulilah.masih mampu menghadapi dugaan dengan senyuman..dugaan tak kan pernah berhenti..aku masih kuat&tabah..bukan semua yang kita nak , rancang & idamkan akan dapat..walaupun sekeras mane kita merancang hanya Allah yang tentukan..

semalam aku call tailor baju melayu, aku suruh dia jahit baju melayu teluk belanga(baju melayu johor)dia pergi jahit baju melayu cekak musang..berbuih mulut aku ckp jahit baju melayu teluk belanga, baju melayu cekak musang jugak yang dia jahit!!!~bersabar!!!!!!~

tailor baju aku pulak , kejap cakap cam tuh kejap cakap cam nih..shiyallllll!!!!aku suruh jahit baju, veil & buat kasut sekali hokeh!!!mula-mula aku nk kasut plain pas tu letak brooch.ok fine la!esok nya aku call buat confirmation, dia ckp u mintak kasut lace kan..ok la..aku terima sbb aku malas nk bergaduh..fine!semalam aku call dia ckp u nk kasut plain letak brooch kan..pooookiiiii!!!!!!!!!ckp putar belit la pondan tuh!!!mentang-mentang aku nih malas nk banyak ckp!kang keluar jugak anak tekak aku!!!aku dh ckp nk amek hari esok alih alih ckp kene amek hari khamis..ape kejadahnya hanjeng nih!!!aku dh tawar hati nk deal lagi dengan dia!!!perasan diva!tolong la!!!!!

aku cume mintak dengan Allah, permudahkanlah segala urusan&tenangkanlah segala yang sedangkan berjalan.amin

2 comments: