Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

Repeat Customer

aku suke make up artis mase aku tunang..sesuai dgn aku yang suke lambt sbb dia buat keje sangat cepat, kemas & paling penting adalah very da superb cantik!!kalo dh ramai yang puji maksudnya cantik lah kan kan kan...

so aku repeat order utk make up nikah & make up utk mak pengantin & bridesmaid..harga sangat22222x berbaloi!!!

mula-mula nk amek org lain sbm mekap dgn dia tapi sbb dia mekap lawa so aku repeat order & sangat senang deal dgn dia..^_^

tq very much kak lydia!!!!i love ur mekap!!!

skrang nih tgh carik make up artis untuk sanding yang bole mekap & buat rambut...

so far calon-calon:
1)gie ismail
2)madam hana
3)jebol

aku akan finalize by next month..

No comments:

Post a Comment