Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 18, 2010

kau

aku mmg laha..kau?baik sgt ke?wah!!!!baik betol kau!respek kat org yang rase dirinya tuh baik sangat..huhuhu

aku mengaku segala kesalahan aku sbm nih & aku minta maaf secara terbuka kepada sesapa yang pernah terasa,dengan secara rendah hatinya .. kau ?malaikat ke yang tak bole nk maafkan salah org lain?huh!yang tak penah ikhlas dengan maaf kau

aku pernah buat salah dlm hidup aku..kau?bgus sgt smpi tak penah buat salah?wah!hebatnya kau!!

dengar sini!

i am is wat i am..!!!u r no body to judge me!!me & u have own life..aku tak pnah sedetik pun memikirkan kau tapi kau sentiasa memikirkan..terima kasih kerana memikirkan pasal aku..dan di sini jugak aku nk mintak maaf pada kau.aku tahu aku ade sakitkan hati kau..but i really appreciate, kau sangat mengingati aku . aku tahu kau tak bole lupakan aku kan kan kan...=)..thank dear!

cam ne preparation wedding kamu bersama chenta hati?selamat membuat persiapan & aku doakan yang baik2 utk kau & chenta hati itew(he is very gud man)..jaga dia baik2..huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment