Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

hari pening & takde mood

aku tengah pening fikir nk nikah & sandinf dlm 2 hari atau dlm 1 hari je..nk pecah kepala haku woit!!aku malas nk buat 2 hari kalo dlm 1 hari boleh jalan terus , ok kan?..isk isk isk..masih menunggu pelbagai pandangan dari org sekeliling aku..hrmmm...main point is NAK JIMAT & CUT COST!!

option nikah sanding 1hari:
nikah & reception kat rumah------>expenses makan & Khemah lebih kurang kat dewan je, de thing is aku rase rugi sbb Nikah guna MUA lain, reception guna MUA lain..tak kan MUA reception tuh nk padam balik mekap nikah aku & buat lagi sekali..tak kan??isk rugi2..tapi jimat dari segi photographer&videographer..pelamin pun lebih2 kurang je kot..dh la aku nih berangan nk flower gal..hrmmmmmmm..aiyo!pening la nok!!!

option nikah&sanding 2 hari
its my masterplan tapi tak confirm lagi sbb exceed the budget..hohooo.. T_T..aiyak!!mati lah!!

lagi kan...hari nih aku btol2 tak de mud..tak tahu nape..pagi-pagi pinggang dh sakit tapi piyed lmbat lagi..huhuhu..pas tuh kat opis , pagi-pagi Hencik S sentap dgn aku sbb dia suh aku wat sumting aku takde mud..sentap hokeh dia!!!~abaikan iklan laki bini disini~siyes!aku mmg takde mud lelangsung hari nih,tak tahu nape..adakah aku dengki tgk gmbar seseorang yang penah ade dlm hidup aku smlm, melarut smpi hari nih?motif sgt la kan...ntah ler..haishh!!!!

ah~~~~~!!malas la nk jiwang2&igt benda lame!!!...bermotifan sgt!!!!

pening btol la hari nih!!dgn tak de mud..ayooyo!!!

No comments:

Post a Comment