Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 25, 2010

semalam yang mengubah ...

semalam aku bace blog Mia Shakira yang sangat sedih..T_T...aku terkesan!

semalam aku dating dgn Hencik S lepas amek baju dari customer pergi syed kat state.lepak sane online & citer psal budget tawen yang menyebabkan masing2 nk berdarah hidung..T_T di samping citer honeymun ..wakakka..baiklah!disebabkan excited nk honeymun kat gold coast we pun menggoogle lah segelo tok nenek psal gol coast..jumpa satu blog nih..lupe link dia..mmg sempoi!dan sangat detail pasal trip gold coast!Hencik S sudah naik excited mau ke sane..tpi wah!hbat bergeyo!hidung berdarah tak sape tahu..hohohohohooho..after diskusi bagai, akhirnya kami sepakat untk mengcut costkan segelo kos berdating untk memenuhi projek kami di thun depan..hrmm..agak semput nyawa nk carik duit weh!nk tawen bagai nih..T_T..sudah sesak napas & pening pala tgk figure $$$$$ tuk tahun depan...oh!masih ingin berholiday geged bersama geng gedempol!tapi tgk dlu bagetnya kerana ade satu lagi projek mini utk seseorang..huhuhu~GHASIA~sudah survey2 brangnya , tinggal menyediakan wang untuk angkat sama itu brang ..

smlm jugak aku bagi hadiah advance bufday pda adik aku ain..dia agak suke dgn hadiah itew..hehhehe

jugak merancang-rancang DIY utk beberapa item utk majlis tawen!ye la tuh zana!tapi tak pe mari mencuba!!!

1 comment:

  1. thanks u very much my lovely sista mamarika for bought me such a very princess princess present ;) i like sesangat hadiah ituew ;) ;)

    ReplyDelete