Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 27, 2011

Bile 1 Majlis 2 Pengantin



aku (tuan pnya blog ini~~hehhehe) yang pakai dress biru gelap itew hokeh!

aku sendiri yang pilih dress nih sbg dress pengantin sbb aku nak konsep modern bride. i dont want crown , veil n bla bla even mak aku membebel suh pki crown but aku tetap dgn pendirian aku..hohohoo .. also on majlis bertandang pun tak pki crown sbb aku nak something yg luar dari kebiasaan.. heheeh..my beloved sis pilih konsep konservatif utk hari bahagia dia, cantik kan?. :)




ade yang cakap aku tenggelam .. ade pulak yang ckp aku tumpang majlis adik aku..wahhhhhhh! gitew statement! tak pe lah, uhuhuhu..

any kekomen kengkawan?

moral of the story:

bile 1 majlis ade 2 pengantin berbincanglah secara terbuka tentang konsep sebenar yang korang rancang, kalau tak nampak mcm tumpang menumpang pulak & kes overshadow..huhuhuhu..

walauapapun orang cakap , i'm very happy with my wedding :) alhamdulilah.. & i'm proud my sis is very beautiful on her big day! ^________^

No comments:

Post a Comment