Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 27, 2011

Pengapit Majlis Resepsi di Johor

my pengepit yang pakai baju pepel itew(cik emy yg comel).. beg kaler silver yg emy pegang tuh tersimpan segala mcm barang utk perantin :)

pengepit kami yang sgt beshhh!!! :)

perantin bersama pengepit (bung nyazid yang encem berbaju melayu pepel)~taken oredi:sudah bertunang ye! huhuhu


pengepit di Johor sgt best & terbaek!(ini bukan ekon taw!) iaitu our beloved geng gedempol yang tak gedempol pun! emy & tonanynya: bung nyajid!(name btol dia yazid)aku je yg bole panggil bung nyajid!

dorang mmg tunang & sgt sporting ble mintak tolong jadi pengepit! :) i love them much.

nothing word to said sbb dorang mmg terbaek! easy to communicate. mmg senang la..terharu sgt2 sbb dorang datang dari KL dah la dgn BERSIH yg vodo tuh!huhuhu

sbm emy pergi johor, aku dah brief dia ape yg dibuat , barang ape yg aku nk mintak tolong dia pegang! she did the job very well!bak kata adik aku, yuyu tak sanggup nak pengepit aku.. ngeri! sbb byk sgt instruction! hahah.. padahal ok je, kan emy?kekekke..

pagi masa nak nikah, aku dah siap-siap bagi beg utk stand barang aku nak touch up & refresh :

- compact utk touch up
- fix plus MAC
- tisu
- gula

emy tambah tisu dia lagi..heheh. tisu dia lembut gle..mase aku nanges tersedu sedan mase akad nikah , emy yg bagi tisu..

terima kasih byk emy & bung nyajid!!!

semoga korang cepat naik pelamin.amin amin amin

No comments:

Post a Comment