Alhamdulilah sudah selamat bernikah (9.7.11)

Daisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan (10.10.10)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 23, 2011

Henna Percuma

**gambar kredit kpd photographer: Trisno


Ya!Henna aku masa kawen hari tuh adalah percuma! mmg rezeki aku, Masa pergi hantar kad jemputan yang last-last kat sedara mara , adalah satu rumah mak sedara aku kat Pasir Gudang aku anto kad dgn mama semua. last minit pnya jemputan tpi dah call cume kad baru nk anto. masa anta kad tuh tak perasan pun rumah makcik aku tuh ade pokok inai, mase nak balik tuh, tgh babai-babai baru mama perasan depan umah makcik aku tuh ade pokok inai. selamba dia mintak .. sebelum tuh mama ade kirim dgn kawan dia tapi org tuh lupe mase kitaorg nak dtg amek. :) alhamdulilah.

balik tuh bermula la pojek inai we olz!!! aku pakai henna hari rabu tapi nikah hari sabtu. awal 3 hari gitew la pakai inai . bagus jugak pakai awal sbb kalau ade salah bole btol2 kan. nak pakai bile lagi kan? dah takde masa sbb aku bizi gile uruskan kan semua. hari jumaat mlm ain nikah. tapi agak best jugak pakai inai awal sbb dh bole buat keje lain. malam pakai inai tuh aku ngantok gile tapi aku sempat la tgk mama tumbuk daun inai ,pas tu sebis bertukar tangan dgn ane!mula-mula my brother in law pakai dlu. pas tu dah tak tahu ape sbb dah hanyut!

pagi-pagi aku bangun-bangun je rasa berat & kebas2 jari aku! pas tu tgk2 jari dah berikat dgn plastik rupanya adik aku, ane pakaikan inai mase aku tido! terharu gile ok! kemas sgt2 dia buat. mmg cantik! dia baru umo 16 tahun taw! tapi hasil dia mcm orang dewasa. tak jadi aku nak buat henna kat kedai india. dulu ade la verangan nk henna design bagai tapi bile sampai masa tak sempat hokeh. sbb banyak gile keje!

bukan aku sorang je yang ane pakaikan, zuna & ain pun ane pakaikan. ane amek tender inai utk pengantin hari kakak-kakak dia kawen! utk bodak umo 16 tahun yang first time pakaikan inai pengantin, aku rase bangga sbb dia bole buat dgn begitu baik & kemas sekali :) alhamdulilah. tak sangka sgt dia ade bakat buat inai. :) terima kasih byk2 ane

selain pakaikan aku inai, ane bodyguard aku kalau aku pergi amek brang&buat keje semua & jugak penyumbang idea/tenaga utk wedding aku! aku pergi amek hantaran sume , ane yg temankan..


ane yg paling kanan(baju kurung pepel).. nih gambar mase tol pengantin :)- majlis resepsi johor


paling kanan: ane di majlis bertandang


terima kasih byk2 ane! kak long sayang ane!

No comments:

Post a Comment